Top

Idealna strona ”O firmie” – przydatne wskazówki

idealna strona

Idealna strona to marzenie wielu – unikalny design, wysokiej jakości treści, ogromna oglądalność oraz przede wszystkim – zadowoleni klienci. Na każdej stronie www znajduje się jedno takie miejsce, które jest szczególnie ważne, jeżeli chodzi o odpowiednie przedstawienie swojej działalności. To właśnie podstrona „O firmie”, ”O nas” lub podobna, która ma na celu zaprezentowanie siebie i tego co robimy.

Jest to bardzo specyficzne miejsce, ponieważ to właśnie tutaj możesz pozwolić sobie na odrobinę samochwalstwa ? przedstawienia atutów swojej firmy, własnej historii oraz innych ciekawych informacji, które mają przekonać potencjalnego klienta, że to właśnie z Tobą powinien współpracować.

Nie warto lekceważyć mocy strony ”O firmie” ? klienci interesują się wiarygodnymi i godnymi zaufania przedsiębiorstwami. Nawet bardzo dobry produkt może przegrać z firmą, która po prostu jest znana i ceniona. Daj się poznać klientowi, a na pewno spojrzą na Twoją ofertę przychylnym okiem.

Jakie informacje zawiera idealna strona ”O nas”?

Bardzo dużo zależy od profilu, doświadczenia oraz historii firmy. Każdy powinien przyjąć strategię, która najlepiej uwypukla jego zalety.

  • Przedstaw swoją firmę oraz jej historię
    Zawsze warto na początku się przedstawić i krótko streścić historię swojej działalności ? szczególnie, jeżeli istniejesz na rynku już od wielu lat. Ciekawym zabiegiem jest wskazanie swoich początków oraz drogi, którą firma przebyła, aby znaleźć się w tym miejscu, w którym aktualnie się znajduje. Może zaczynaliście z małym biurem i kilkoma pracownikami, a teraz macie swoje oddziały w całym kraju?
  • Osiągnięcia i nagrody
    Kolejnym punktem jest to, czym firma może się pochwalić. Wybitne osiągnięcia, nagrody, działalność charytatywna ? to wszystko działa na korzyść i pozwala przybliżyć swoją działalność klientom. Jeżeli Twoja firma robi coś innowacyjnego lub zdobyła uznanie w konkretnej dziedzinie to pochwal się tym.
  • Referencje i opinie
    Ostatnim zabiegiem jest zdobycie zaufania czytelnika ? zawsze warto umieścić referencje oraz opinie swoich aktualnych klientów. Jeżeli jest taka możliwość to można również opublikować materiały z mediów ? krótki wywiad w gazecie, radio lub telewizji? Takie elementy bardzo pomagają w budowaniu wiarygodności swojej firmy.

Jakie cechy i wartości warto podkreślić?

jakie cechy warto podkreślić

Twoja firma na pewno cechuje się wieloma zaletami, ale strona ”O firmie” powinna również być zwięzła. Nie ma sensu zarzucać klientów wielostronicowymi referatami, ponieważ rzadko zostaną przeczytane do końca. Na Twojej stronie powinny znaleźć się głównie najważniejsze informacje, które przekonają użytkownika, że warto z Tobą współpracować.

Bardzo dobrym rozwiązaniem, jest przedstawienie siebie i swojego zespołu. To głównie pracownicy są odpowiedzialni za obsługę klientów oraz zamówień i dlatego warto ich pokazać. Jeżeli osoba zapozna się z takimi informacjami, a potem podczas kontaktu telefonicznego lub osobistego trafi na konkretnego pracownika i go skojarzy ? tym lepiej. Ludzie są ważni w każdej działalności i zawsze warto to podkreślać.

Wiedza, umiejętności oraz kompetencje to również ważne elementy Twojej firmy. Pokaż klientowi, dlaczego to akurat Twojemu zespołowi powinien zaufać. Skąd macie wiedzę i doświadczenie? W jaki sposób ją poszerzacie? Nie ma nic lepszego niż nowoczesna firma z bogatą ilością szkoleń i certyfikatów. Klient ma wtedy pewność, że oferowane usługi i produkty są na czasie.

Doświadczenie jest niezaprzeczalnym atutem wielu firm. Jeżeli możesz pochwalić się wieloletnią działalnością oraz długim istnieniem na rynku ? warto o tym wspomnieć. Tradycja, stabilność oraz doświadczenie są tak samo pożądane jak nowoczesność. Klienci z reguły wolą korzystać z usług firm, które na rynku istnieją od wielu lat.

Przede wszystkim jednak zawsze warto postawić na unikalne wartości i rozwiązania. Nie oszukujmy się ? na rynku działa bardzo dużo firm, zapewne również w Twojej branży. Klienci czytają codziennie setki stron ”O firmie” i z tego powodu warto się wyróżnić od konkurencji. Może to być specyficzne podejście do klienta, wyróżniający element oferty lub inna nowość. Warto, żeby ten element był unikalny w naszej branży, a na pewno zostanie zauważony przez klientów.

Elementy graficzne, które przykują uwagę

Jeżeli korzystasz z gotowych grafik z baz internetowych to nie jest to najlepsze rozwiązanie. Często lepszym wyjściem jest zamieszczenie gorszej jakości zdjęć, ale autentycznych niż najlepsze ? sztuczne fotografie.

Klienci pragną wiarygodności, więc warto pokazać im Twoje miejsce pracy, magazyny, hale oraz pracowników. Dzięki temu osoba zapoznająca się z Twoją stroną nabierze zaufania do Twojej działalności. Nie ma nic lepszego niż autentyczne zdjęcia, które pokazują charakter firmy.

Poza zdjęciami warto również postawić na unikalne elementy graficzne ? nie musi to być nic nadzwyczajnego. Często wystarczy przycisk w kontrastowym kolorze, odpowiednie formatowanie tekstu lub dodatkowa grafika. Ciekawym pomysłem jest również ozdobny, odręczny podpis na końcu tekstu. Całość nabierze wtedy indywidualnego charakteru.

Kilka słów na koniec

Podstrona przedstawiająca Twoją firmę, osobę lub działalność to jeden z kluczowych elementów strony www. Tylko to miejsce pozwoli na odpowiednie przedstawienie atutów oraz zalet przedsiębiorstwa i jego produktów. Zawsze warto przyłożyć się do tego elementu i wykonać go z pewną troską ? to wizytówka Twojej firmy oraz pewien most między Tobą, a Twoim klientem.