Top

Strona firmowa – realizacje i certyfikaty

strona firmowa

Strona firmowa powinna przede wszystkim zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z Twoich usług lub do zakupienia konkretnych produktów. Jaki jest dobry sposób, aby użytkownik zamienił się w kupującego? Umieścić na swojej stronie www certyfikaty oraz przykładowe realizacje.

Elementy takie pozwalają pokazać innym, że Twoje produkty oraz umiejętności przedstawiają realną wartość, którą chcesz zaoferować klientowi. Od kogo chętniej zamówiłbyś projekt graficzny? Od firmy, która wiele o tym pisze, czy od tej, która zaprezentowała Tobie swoje realizacje?

Certyfikaty na Stronie Firmowej

Umieszczenie certyfikatów na swojej stronie firmowej to świetny sposób na to, aby pokazać innym co potrafi Twoja firma. Dokumenty takie mogą potwierdzać wysoką jakość Twoich usług lub fakt, że pracujesz zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami. Dzięki temu klient wie, czego może się spodziewać.

Dodatkowy potwierdzeniem jakości Twoich usług oraz produktów mogą być referencje oraz opinie od aktualnych klientów, którzy swoimi miłymi słowami zachęcą innych.

Referencje oraz certyfikaty warto umieścić na stronie firmowej w widocznych miejscach w taki sposób, aby klienci nie mieli problemu z dotarciem do nich. Pliki samych dokumentów powinny zostać załączone w dobrej jakości, aby wszystkie szczegóły były odpowiednio widoczne.

Realizacje i portfolio na stronie firmowej

Pokazanie swoich przykładowych realizacji na stronie firmowej to zabieg, który pozwala pokazać klientom na co stać Twoją firmę.

Nie bądź skromny – pokaz swoje najlepsze produkty oraz realizacje najwyższej jakości. Niech potencjalni klienci zobaczą, czego mogą od Ciebie oczekiwać. Na pewno taki zabieg się opłaci, ponieważ nikt nie lubi kupować w ciemne – przed podjęciem decyzji wiele osób szuka dodatkowego potwierdzenie.

Portfolio powinno być pokazane w jak najbardziej czytelny sposób, aby użytkownicy nie mieli problemu z nawigacją. Jeżeli oferujesz wiele usług lub produktów to warto podzielić swoje realizacje na odpowiednie kategorie. Klienci nie lubią zbyt długo szukać – umożliw im więc szybki dostęp do tych realizacji, których potrzebują.

Pokaż wartość na stronie firmowej

strona firmowa certyfikaty

Strona firmowa ma wiele zadań i celów, które ma realizować. Nie chodzi tylko i wyłącznie o zaprezentowanie swojej oferty oraz ewentualne podanie danych kontaktowych.

Strona firmowa to potężne narzędzie, którym przekonasz do siebie i swoich produktów potencjalnych klientów. Jednym ze sposobów na to jest właśnie umieszczenie na stronie www certyfikatów oraz przykładowych realizacji.

Naprawdę warto.